Wat ga je doen?
Als werkvoorbereider heb je kortgezegd de controle en coördinatie over het bestek en de tekeningen van een project. Je bent veel in overleg met verschillende partijen zoals de architect, constructeur, adviseur, onderaannemer en leverancier. Het is jouw verantwoording dat alle partijen op de hoogte zijn van de technische informatie en met jouw helikopterview ben je echt de verbindende factor tijdens projecten.
De controle houd je door je dagelijks bezig te houden met:
- Het controleren van tekeningen (maatvoeringen) volgens bestek;
- Plaatsen en controleren van bestellingen;
- Begeleiden en voorbereiden van verschillende fases;
- Opvragen van offertes;
- Uitwerken van werkplanningen;
- Inkoopvergelijkingen maken;
- Uitwerken van bouwplaats tekeningen en logistiek aanspreekpunt voor de onderaannemer.
Een hele veelzijdige functie waarbij je regelmatig de bouwplaats bezoekt om de voortgang te bewaken en de juiste informatie over te dragen.
Wie ben je?
In deze rol is plannen en organiseren je sterkste punt. Je bent ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk. Mensen weten precies wat ze aan je hebben.
Ook ben je in het bezit van:
- Een paar jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Minimaal een MBO-4 diploma richting bouwkunde of vergelijkbaar;
- Kennis van Autocad en MS Office.
Voldoe je niet aan alle bovenstaande punten maar ben je wel overtuigd dat deze functie bij je past? Laat het ons weten, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!
Wat bieden we je?
Wij zijn een hele stabiele, betrokken organisatie. We vinden het belangrijk om te bouwen aan duurzame relaties met klanten en medewerkers. We investeren graag in de ontwikkeling van onze talenten en zijn er van overtuigd dat we daarmee het beste resultaat behalen. Ons streven is om werk af te leveren waar we trots op zijn en dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar!
Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:
De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:
- – een salaris van €3.000 tot €4.500 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
– 25 vakantiedagen krijgt;
– 15 ATV dagen hebt;
– 8% vakantiegeld krijgt. - Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
- De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
- Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
- In overleg een auto van de zaak te bieden.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.