Bouwambities waarmaken. Dat is wat je bij ons kunt doen.
Samen bouwen aan goede gebouwen. Voor wonen, leren en zorgen. Dat is wat we bij BM van Houwelingen doen. Hiervoor bundelen we krachten, kennis en kunde van onze collega’s én onze klanten. Om samen maximaal resultaat mogelijk te maken. In ontwikkeling, bouw, renovatie en onderhoud.
Natuurlijk vraagt dit om vakmanschap, flexibiliteit en samenwerken. Daarvoor krijg je bij ons de ruimte. Om op een fijne werkplek in een breed, divers en leuk team zowel jouw bouwambities, als die van ons en onze klanten waar te maken. Wil jij dat ook? Wij bieden jou een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkelingen, goede secundaire arbeidsvoorwaarden een soepele werk-privé balans en nog veel meer. Wij zijn trots op onze BM-ers.Bekijk hier onze vacatures.
BM van Houwelingen is een ontwikkelende bouwer uit Hardinxveld-Giessendam. We richten ons voornamelijk op het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van woningen. Daarnaast specialiseren wij ons in nieuwbouw voor de sectoren scholen en zorg Als familiebedrijf bouwen we aan duurzame relaties met onze klanten en medewerkers. Wij leveren graag werk af waar we trots op zijn. De manier waarop we dingen bereiken bij BM is door energiek en professioneel samen te werken. Én door continue te leren, met plezier. Daardoor bereiken we allen meer. We geloven in vernieuwing en investeren in de ontwikkeling van onze talenten. Wij streven ernaar dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar.
Voor ons mooie bedrijf zoeken we een: Uitvoerder
Welkom bij BM!
Ben jij die gedreven uitvoerder die energie krijgt van het bouwen van een prachtige basisschool. Of zie je de uitdaging juist in een mooi appartementencomplex? Heb je een scherp oog voor kwaliteit en veiligheid? Wij zoeken een uitvoerder die ons bouwteam komt versterken en meehelpt onze projecten tot een succes te maken!
Wie ben je?
Jij bent de spil op de bouwplaats en zorgt ervoor dat het project volgens planning en budget verloopt. Je stuurt de werkzaamheden aan, houdt toezicht op de voortgang en zorgt voor een veilige en prettige werkomgeving. Je werkt nauw samen met de projectleider, onderaannemers en leveranciers om alles in goede banen te leiden.
Wat ga je doen?
Je zorgt voor de realisatie van het project conform afspraken en wensen van de opdrachtgever waarbij planning, organisatie en kwaliteit een grote rol spelen. Je werkt samen met collega’s, zorgt dat er als team wordt opgetreden en stuurt hen aan daar waar nodig. Je zorgt dat de overeengekomen afspraken met onderaannemers en leveranciers worden nagekomen binnen de gestelde criteria. Je bewaakt de door het projectteam opgestelde (detail)planning en roept tijdig de materialen af bij de onderaannemers. Je bent en voelt je verantwoordelijk voor de veiligheid en netheid op de bouwplaats. Ook zorg je dat alle administratieve handelingen accuraat worden gedaan.
Wat breng je mee?
– MBO/HBO werk- en denkniveau in een bouwkundige richting
– Ervaring als uitvoerder in de bouwsector is vereist
– Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden
– Inzicht in bouwprocessen waarbij veiligheid en kwaliteit voor jou belangrijk zijn
– Je bent in het bezit van een rijbewijs
Wat bieden wij jou?
Bij BM van Houwelingen bieden we je een goed gevulde, gevarieerde orderportefeuille en vakkundige collega’s die niet alleen op een goede, maar ook prettige manier met je samenwerken. Heb je goede ideeën, dan krijg je alle vrijheid. Dat hoort bij onze open bedrijfscultuur en zo is BM van Houwelingen groot geworden. Bij ons zit je goed als je past binnen een sociale, open en stabiele organisatie waar ook echt gewerkt wordt. We hopen dat je dat binnenkort zelf komt ervaren.
Zin in een nieuwe uitdaging?
Enthousiast geworden en heb je vragen? Neem even contact op met onze HR manager Annelies van Campen. Zij is te bereiken op 06-13114172. We vinden het leuk als je wilt solliciteren. Een korte motivatie en je CV kun je mailen aan a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
BM van Houwelingen is een ontwikkelende bouwer uit Hardinxveld-Giessendam. We richten ons voornamelijk op het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van woningen. Daarnaast specialiseren wij ons in nieuwbouw voor de sectoren scholen en zorg Als familiebedrijf bouwen we aan duurzame relaties met onze klanten en medewerkers. Wij leveren graag werk af waar we trots op zijn. De manier waarop we dingen bereiken bij BM is door energiek en professioneel samen te werken. Én door continue te leren, met plezier. Daardoor bereiken we allen meer. We geloven in vernieuwing en investeren in de ontwikkeling van onze talenten. Wij streven ernaar dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar.
Voor ons mooie bedrijf zoeken we een: Projectleider
Welkom bij BM!
Ben jij een ervaren projectleider met passie voor de bouw en een scherp oog voor resultaat? Wil jij de touwtjes in handen hebben bij uitdagende nieuwbouwprojecten en je kennis inzetten om alles op rolletjes te laten lopen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie ben je?
Als Projectleider ben je verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als de realisatie van projecten. Het gehele traject dus. Ondernemerschap zit in je en je bent vanuit je rol verantwoordelijk voor de efficiënte inzet van mensen en middelen en de veiligheid op de bouwplaats. Je coördineert de samenwerking binnen je team, maar ook met onderaannemers, opdrachtgevers en leveranciers. Je bewaakt de kwaliteit van het werk en stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen. Kortom je bent ondernemer en eigenaar van je project.
Wat ga je doen?
Nadat we de opdracht hebben verkregen stel je de contracten op en verwerk je aanvragen. Je houdt je bezig met de voorbereidingsplanningen, de calculatie en inkoop. Je bent dus al vroeg in het proces betrokken. Verder controleer je tijdig de werkbegrotingen. Je signaleert en anticipeert afwijkingen en zorgt voor een tijdige overdracht van stukken naar de Uitvoerder. Tijdens de realisatie van het project bewaak je de voortgang en draag je zorg voor een periodieke en betrouwbare financiële rapportage. Jouw samenwerking met het team op de bouwplaats is hierbij essentieel!
Wat breng je mee?
Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding richting Bouwkunde. Zo’n 10 jaar relevante werkervaring binnen de bouw (zowel utiliteit- als woningbouw). Je hebt ervaring met LEAN-BIM, en daarnaast heb je ervaring met communicatie met de klant/bewoners. Dat betekent dat jouw communicatieve skills zeer goed ontwikkeld zijn en je gewend bent om een ‘spin in het web’ functie te bekleden. Je bent daarbij in staat om diverse partijen te betrekken en als team op te trekken. Je sterkste drijfveer is om deadlines en resultaten behalen waarbij je een verbindende proactieve werkhouding hebt.
Wat bieden wij jou?
Bij BM van Houwelingen bieden we je een goed gevulde, gevarieerde orderportefeuille en vakkundige collega’s die niet alleen op een goede, maar ook prettige manier met je samenwerken. Heb je goede ideeën, dan krijg je alle vrijheid. Dat hoort bij onze open bedrijfscultuur en zo is BM van Houwelingen groot geworden. Bij ons zit je goed als je past binnen een sociale, open en stabiele organisatie waar ook echt gewerkt wordt. We hopen dat je dat binnenkort zelf komt ervaren.
Zin in een nieuwe uitdaging?
Enthousiast geworden en heb je vragen? Neem even contact op met onze HR manager Annelies van Campen. Zij is te bereiken op 06-13114172. We vinden het leuk als je wilt solliciteren. Een korte motivatie en je CV kun je mailen aan a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
BM van Houwelingen is een ontwikkelende bouwer uit Hardinxveld-Giessendam. We richten ons voornamelijk op het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van woningen. Daarnaast specialiseren wij ons in nieuwbouw voor de sectoren scholen en zorg Als familiebedrijf bouwen we aan duurzame relaties met onze klanten en medewerkers. Wij leveren graag werk af waar we trots op zijn. De manier waarop we dingen bereiken bij BM is door energiek en professioneel samen te werken. Én door continue te leren, met plezier. Daardoor bereiken we allen meer. We geloven in vernieuwing en investeren in de ontwikkeling van onze talenten. Wij streven ernaar dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar.
Voor ons mooie bedrijf zoeken we een: HR Assistent
Welkom bij BM!
Heb je oog voor detail en hou je van een veelzijdige functie waarin je een belangrijke rol speelt binnen ons HR-team én zorgt voor alle salarismutaties? Dan ben jij de ondersteuner die we zoeken! Als HR Assistent ondersteun je bij alle HR en salaris-processen. Samen met de HR Manager vorm je een team, waarbij jouw bijdrage van onschatbare waarde is. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt op het gebied van personeelsadministratie en salarismutaties.
Wie ben je?
– Je hebt een scherp oog voor detail en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie. Als er iemand nauwkeurig is, ben jij dat wel!
– Je vindt het leuk om te werken in een no-nonsense, informele cultuur
– Je bent communicatief sterk, proactief en blijft rustig onder druk
– Jouw gestructureerde aanpak zorgt ervoor dat je altijd het overzicht behoudt
Wat ga je doen?
– Het bijhouden en doorvoeren van personeels- en salarismutaties.
– Het up to date houden van de individuele personeelsdossiers en het signaleren van aflopende contracten, jubilea en andere overeenkomsten
– Het verzorgen van de administratie bij in- en uitdiensttreding van medewerkers
– Registratie van ziekteverzuim
– Je biedt ondersteuning bij het werving & selectieproces
– Je plant en organiseert diverse van trainingen en cursussen
– Beantwoorden van vragen van collega’s
Wat breng je mee?
– MBO werk- en denkniveau met een relevante opleiding en enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie
– Je wilt minimaal 1,5 dag en maximaal 2,5 dagen werken in de week. Welke dagen en werktijden dit zijn stemmen we met elkaar af.
– Kennis van de programma’s Numbers en Daywize is een pré
– Goed kunnen plannen en organiseren, zodat je niets vergeet.
– Een teamplayer die graag samenwerkt, meedenkt om zo onze doelen te bereiken
– Affiniteit met het werken in een no-nonsense, informele werkcultuur
Wat bieden wij jou?
Bij BM van Houwelingen bieden we je een goed gevulde, gevarieerde orderportefeuille en vakkundige collega’s die niet alleen op een goede, maar ook prettige manier met je samenwerken. Heb je goede ideeën, dan krijg je alle vrijheid. Dat hoort bij onze open bedrijfscultuur en zo is BM van Houwelingen groot geworden. Bij ons zit je goed als je past binnen een sociale, open en stabiele organisatie waar ook echt gewerkt wordt. We hopen dat je dat binnenkort zelf komt ervaren.
Zin in een nieuwe uitdaging?
Enthousiast geworden en heb je vragen? Neem even contact op met Annelies van Campen. Zij is te bereiken op 06-13114172. We vinden het leuk als je wilt solliciteren. Een korte motivatie en je CV kun je mailen aan a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
BM van Houwelingen is een ontwikkelende bouwer uit Hardinxveld-Giessendam. We richten ons voornamelijk op het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van woningen. Daarnaast specialiseren wij ons in nieuwbouw voor de sectoren scholen en zorg Als familiebedrijf bouwen we aan duurzame relaties met onze klanten en medewerkers. Wij leveren graag werk af waar we trots op zijn. De manier waarop we dingen bereiken bij BM is door energiek en professioneel samen te werken. Én door continue te leren, met plezier. Daardoor bereiken we allen meer. We geloven in vernieuwing en investeren in de ontwikkeling van onze talenten. Wij streven ernaar dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar.
Voor ons mooie bedrijf zoeken we een KAM Coördinator.
Welkom bij BM!
Als KAM-coördinator ben jij hét aanspreekpunt als het gaat om veiligheid, kwaliteit, milieu en arbeidsomstandigheden op onze bouwwerken, onderhoud en op kantoor. Jij zorgt ervoor dat we audits met vlag en wimpel doorstaan. Het is jouw taak dat BM van Houwelingen goed kan reageren op calamiteiten. Een verantwoordelijke, maar vooral een erg leuke baan!
Wie ben je?
– Je werkt graag in een lerende organisatie en bent op je plek bij een familiebedrijf.
– Je hebt kennis van veiligheids- en milieuvoorschriften en vergunningen.
– Je bent iemand met overtuigingskracht en weet dit op een enthousiaste manier over te brengen.
– Je hebt ervaring met het opstellen van werkinstructies en procedures.
– Je hebt kennis van ISO en VCA management systemen.
– Je legt makkelijk contact met functies van verschillende niveaus.
Wat ga je doen?
Een belangrijk deel van je takenpakket bestaat uit het voorstellen en het initiëren van verbeteringen op basis van o.a. beleid, wettelijke veranderingen en voortschrijdend inzicht. Je zorgt dat onze systemen aan alle vereisten blijven voldoen. Dat doe je met audits, inspecties en metingen. Niet alleen op kantoor, maar juist ook op de bouw! In deze functie coördineer je onder andere verbetertrajecten, voert interne audits uit en je zorgt er voor dat we blijven voldoen aan de wettelijke eisen van de arbo- en milieuregelgeving. Jij als KAM-coördinator zorgt er uiteindelijk voor dat we eenduidig en veilig werken en daarbij van elkaar leren.
Wat bied jij ons?
Je hebt zeker 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie in de bouw. Zowel deeltijd of voltijd werken is bij ons mogelijk.
Wat bieden wij jou?
Bij BM van Houwelingen bieden we je een goed gevulde, gevarieerde orderportefeuille en vakkundige collega’s die niet alleen op een goede, maar ook prettige manier met je samenwerken. Heb je goede ideeën, dan krijg je alle vrijheid. Dat hoort bij onze open bedrijfscultuur en zo is BM van Houwelingen groot geworden. Bij ons zit je goed als je past binnen een sociale, open en stabiele organisatie waar ook echt gewerkt wordt. We hopen dat je dat binnenkort zelf komt ervaren.
Zin in een nieuwe uitdaging?
Enthousiast geworden en heb je vragen? Neem even contact op met Annelies van Campen. Zij is te bereiken op 06-13114172. We vinden het leuk als je wilt solliciteren. Een korte motivatie en je CV mail je naar a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wie ben je?
Jij draait warm voor de projectbegroting! Hierop kun je je analytische denkwijze loslaten op bouwtekeningen. Op basis daarvan en met behulp van jouw inbeeldingsvermogen geven we het project vorm. Daarbij zorg je ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de laatste trends en ontwikkelingen. Je bent resultaatgericht, zelfstandig, communicatief vaardig en niet bang om zwakke plekken te analyseren en met concrete actiepunten te komen.
Wat ga je doen?
Jij verzorgt de calculatie van onze nieuwbouwprojecten: scholen en zorginstellingen. Samen met onderaannemers stuur je op de juiste kostprijs. Je vraagt offertes aan en stelt vergelijkingsoverzichten op. Je bent goed in hoeveelheden opstellen, begrotingen normeren en afprijzen. Je stelt de manuren vast, denkt mee over de toe te passen bouwmethode. Daarbij ben je continue op zoek naar kansen, alert op de risico’s en denk je mee in de oplossingen hiervan. Op verzoek van het projectteam maak je meer- en minderwerk aanbiedingen.
Jouw ervaring:
Je hebt een afgeronde hbo-opleiding Bouwkunde of gelijkwaardig werk- en denkniveau. Eventueel aangevuld met vakgerelateerde cursussen op het gebied van calculatie. Daarbij is het belangrijk dat je relevante werkervaring hebt in de utiliteitsbouw. Ook ervaring met geautomatiseerde calculatieprogramma’s waaronder IBIS-TRAD en Excel is vereist.
Wat bieden wij jou?
• Leuke collega’s en een hele goede sfeer op de afdeling;
• Uiteraard een passend salaris;
• Goede balans tussen werk en privé waarbij het eventueel ook mogelijk is gedeeltelijk thuis te werken.
• Mobiele telefoon en laptop;
• CAO Bouw & Infra (Bouwnijverheid) waarbij jij valt onder UTA.
Solliciteren?
Enthousiast geworden of heb je vragen? Neem contact op met Annelies van Campen.
Zij is te bereiken op 06-13114172. Een korte motivatie en je CV mail je naar a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Goed in bouwen? Doe het dan bij BM!
Werken bij BM van Houwelingen is meer dan alleen samen bouwen aan goede gebouwen. In ons groen-witte DNA zie je vakmanschap, flexibiliteit en ontwikkeling terug. Samenwerken is nog zo’n kenmerk van een échte BM’er. Samen met je collega’s telkens opnieuw de volgende stap zetten om het maximale resultaat te behalen. Op persoonlijk vlak krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en beter te worden in je werk. Alles staat bij ons in het teken van het waarmaken van je eigen bouwambities en die van onze klanten. Ben jij de deze planvoorbereider die zichzelf wil inzetten voor ons mooie bedrijf?
Wie ben je?
Jij bent als planvoorbereider een belangrijke spil in het hele voorbereidingsproces van een bouwkundig project. Wij noemen dit ook wel de projectleider van het voortraject. Je zorgt voor de aansturing en communicatie tussen de opdrachtgever, architect, constructeur, projectleider, calculatie en werkvoorbereiding. Je snapt dat hierbij jouw tact, besluitvaardigheid en goede communicatievaardigheden nodig zijn. Je schakelt gemakkelijk met diverse partijen en bent een kei in plannen en organiseren.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de technische uitwerking, vanaf het voorlopig ontwerp tot en met het gereed maken van de verkoopstukken. Het aanvragen, beoordelen en goedkeuren van offertes is iets waar je goed in bent. Je werkt als planvoorbereider nauw samen met de projectontwikkelaar, projectleider en calculator. Tussendoor houd je de directie op de hoogte van de voortgang en betrek je ze bij relevante beslissingsmomenten.
Wat bied je ons?
Bij BM vinden we het net zo belangrijk als jij dat je jezelf verder ontwikkelt. We zijn graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën op ons vakgebied. Het is belangrijk dat je problemen op tijd signaleert en bij kunt sturen. Hiervoor is voldoende ervaring nodig, een hbo-opleiding in de richting van bouwkunde of iets soortgelijks. Een echte planvoorbereider dus! We komen ook graag met jou in contact als je als senior werkvoorbereider een volgende stap in je carrière wilt zetten.
Wat krijg je van ons?
Een afwisselende baan bij één van de leukste bouwbedrijven in de regio. We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je zo snel mogelijk thuis voelt. Je krijgt namelijk leuke, gezellige en hardwerkende collega’s. Daarnaast vinden wij een marktconform salaris (CAO Bouw & Infra), auto van de zaak, een mooie pensioenregeling en mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen ook erg belangrijk.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Wat ga je doen?
Als werkvoorbereider heb je kortgezegd de controle en coördinatie over het bestek en de tekeningen van een project. Je bent veel in overleg met verschillende partijen zoals de architect, constructeur, adviseur, onderaannemer en leverancier. Het is jouw verantwoording dat alle partijen op de hoogte zijn van de technische informatie en met jouw helikopterview ben je echt de verbindende factor tijdens projecten.
De controle houd je door je dagelijks bezig te houden met:
- Het controleren van tekeningen (maatvoeringen) volgens bestek;
- Plaatsen en controleren van bestellingen;
- Begeleiden en voorbereiden van verschillende fases;
- Opvragen van offertes;
- Uitwerken van werkplanningen;
- Inkoopvergelijkingen maken;
- Uitwerken van bouwplaats tekeningen en logistiek aanspreekpunt voor de onderaannemer.
Een hele veelzijdige functie waarbij je regelmatig de bouwplaats bezoekt om de voortgang te bewaken en de juiste informatie over te dragen.
Wie ben je?
In deze rol is plannen en organiseren je sterkste punt. Je bent ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk. Mensen weten precies wat ze aan je hebben.
Ook ben je in het bezit van:
- Een paar jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Minimaal een MBO-4 diploma richting bouwkunde of vergelijkbaar;
- Kennis van Autocad en MS Office.
Voldoe je niet aan alle bovenstaande punten maar ben je wel overtuigd dat deze functie bij je past? Laat het ons weten, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!
Wat bieden we je?
Wij zijn een hele stabiele, betrokken organisatie. We vinden het belangrijk om te bouwen aan duurzame relaties met klanten en medewerkers. We investeren graag in de ontwikkeling van onze talenten en zijn er van overtuigd dat we daarmee het beste resultaat behalen. Ons streven is om werk af te leveren waar we trots op zijn en dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar!
Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:
De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:
- – een salaris van €3.000 tot €4.500 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
– 25 vakantiedagen krijgt;
– 15 ATV dagen hebt;
– 8% vakantiegeld krijgt. - Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
- De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
- Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
- In overleg een auto van de zaak te bieden.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Functieomschrijving
Als voorman op de bouw ben jij de rechterhand van de uitvoerder. Je bent ‘zijn oren en ogen’ op de vloer. Elke dag ben je bezig met:
• Het zelfstandig uitvoeren van de werkzaamheden;
• De kwaliteit, planning en veiligheid;
• Korte overleggen met de collega’s en uitvoerder.
Wie ben jij?
Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:
• Een Mbo/LTS diploma;
• VCA-B, VOL is een pré
• Ervaring als voorman.
Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!
Wat bieden we jou?
Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.
Wij bieden jou:
• een salaris van €2.800 tot €3.500, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• 29 vakantiedagen;
• 20 ATV dagen;
• 8% vakantiegeld;
• prestatietoeslag van ruim 13%;
• mogelijkheid van een 32-urige werkweek;
• een bedrijfsbus;
• telefoon van de zaak;
Meer weten of direct reageren?
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Functieomschrijving
Als timmerman werk je zelfstandig aan verschillende projecten.
- Alle verschillende timmerwerkzaamheden;
- Lezen van bouwtekeningen;
- Veilig met materiaal omgaan.
Wie ben jij?
Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:
- Een Mbo/LTS diploma;
- VCA is een pré;
- Ervaring als timmerman.
Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!
Wat bieden we jou?
Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.
Wij bieden jou:
- – een salaris volgens CAO, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
– 29 vakantiedagen krijgt;
– 20 ATV dagen hebt;
– 8% vakantiegeld krijgt; - prestatietoeslag van ruim 13%;
- Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
- Een bedrijfsbus.
Meer weten of direct reageren?
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.