Bouwambities waarmaken. Dat is wat je bij ons kunt doen.

Samen bouwen aan goede gebouwen. Voor wonen, leren en zorgen. Dat is wat we bij BM van Houwelingen doen. Hiervoor bundelen we krachten, kennis en kunde van onze collega’s én onze klanten. Om samen maximaal resultaat mogelijk te maken. In ontwikkeling, bouw, renovatie en onderhoud.

Natuurlijk vraagt dit om vakmanschap, flexibiliteit en samenwerken. Daarvoor krijg je bij ons de ruimte. Om op een fijne werkplek in een breed, divers en leuk team zowel jouw bouwambities, als die van ons en onze klanten waar te maken. Wil jij dat ook? Wij bieden jou een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkelingen, goede secundaire arbeidsvoorwaarden een soepele werk-privé balans en nog veel meer. Wij zijn trots op onze BM-ers.Bekijk hier onze vacatures.

Wat ga je doen?

Als werkvoorbereider heb je kortgezegd de controle en coördinatie over het bestek en de tekeningen van een project. Je bent veel in overleg met verschillende partijen zoals de architect, constructeur, adviseur, onderaannemer en leverancier. Het is jouw verantwoording dat alle partijen op de hoogte zijn van de technische informatie en met jouw helikopterview ben je echt de verbindende factor tijdens projecten.

De controle houd je door je dagelijks bezig te houden met:

  • Het controleren van tekeningen (maatvoeringen) volgens bestek;
  • Plaatsen en controleren van bestellingen;
  • Begeleiden en voorbereiden van verschillende fases;
  • Opvragen van offertes;
  • Uitwerken van werkplanningen;
  • Inkoopvergelijkingen maken;
  • Uitwerken van bouwplaats tekeningen en logistiek aanspreekpunt voor de onderaannemer.

Een hele veelzijdige functie waarbij je regelmatig de bouwplaats bezoekt om de voortgang te bewaken en de juiste informatie over te dragen.

Wie ben je?

In deze rol is plannen en organiseren je sterkste punt. Je bent ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk. Mensen weten precies wat ze aan je hebben.

Ook ben je in het bezit van:

  • Een paar jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal een MBO-4 diploma richting bouwkunde of vergelijkbaar;
  • Kennis van Autocad en MS Office.

Voldoe je niet aan alle bovenstaande punten maar ben je wel overtuigd dat deze functie bij je past? Laat het ons weten, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!

Wat bieden we je?

Wij zijn een hele stabiele, betrokken organisatie. We vinden het belangrijk om te bouwen aan duurzame relaties met klanten en medewerkers. We investeren graag in de ontwikkeling van onze talenten en zijn er van overtuigd dat we daarmee het beste resultaat behalen. Ons streven is om werk af te leveren waar we trots op zijn en dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar!

Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:

De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €3.000 tot €4.500 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
  • In overleg een auto van de zaak te bieden.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

De functie

Als Projectleider onderhoud & renovatie ben je verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als de realisatie van onderhoud en renovatie projecten. Je coördineert de samenwerking binnen je team, maar ook met onderaannemers, opdrachtgevers, bewoners en leveranciers. Je bewaakt de kwaliteit van het werk en stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen. Kortom je vindt het leuk om mensen te verbinden en je streeft altijd naar verbetering.

Wat ga je precies doen?

Bij de afdeling Onderhoud komen projecten zoals renovatie van scholen, zorgcentra en woningrenovaties binnen. Jij gaat je voornamelijk bezig houden met de transformaties.

Nadat jij eventueel betrokken bent geweest bij de werving van een opdracht:

  • Stel je contracten op;
  • Verwerk je aanvragen;
  • Houd je je bezig met voorbereidingsplanningen, calculatie en inkoop;
  • Plan je personeel in;
  • Stuur je de uitvoerder en werkvoorbereider aan;
  • Geef je leiding aan het bouwplaats personeel.

Dagelijks ben je in contact met de onderaannemers, leveranciers en opdrachtgevers. Jij bent degene die van A tot Z weet hoe het project in elkaar steekt en weet als geen ander hoe dit moet gaan lopen.

Jouw ervaring

Je bent een echte verbinder, je kan moeiteloos met verschillende partijen schakelen en gaat altijd voor het beste resultaat. Om de functie van projectleider dagelijks onderhoud & service goed in te schatten, verwachten wij dat je:

  • Minimaal een Hbo werk – en denkniveau hebt, bij voorkeur aangevuld met een (bouw)technische studie;
  • Zo’n 5 tot 10 jaar werkervaring binnen het werkgebied onderhoud/renovatie hebt, bijvoorbeeld als werkvoorbereider, uitvoerder of assistent projectleider;
  • Woonachtig in de omgeving Gorinchem, Dordrecht, Rotterdam bent.

Denk je dat je de juiste kandidaat bent, maar voldoe je niet aan bovenstaande? We dagen je uit om ons te overtuigen van jouw kwaliteiten door gewoon te solliciteren!

Wat bieden wij je?

Wij bieden zonder twijfel een dynamische functie waarbij je de kans hebt om jezelf en de afdeling wonen verder te ontwikkelen. In de regio staan we bekend als goede werkgever en hebben we niet voor niets de slogan: “samen beter in bouwen.”

Wij bieden je graag

Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:

De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €5.000 tot €6.250 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
  • Een auto van de zaak.

Daarnaast is onze personeelsvereniging zeer actief en worden er regelmatig uitjes georganiseerd. Dit is niet verplicht, maar maakt wel dat de sfeer nog beter wordt.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functieomschrijving

Als kopersbegeleider ben jij het aanspreekpunt voor kopers, vanaf het moment dat zij hun (nieuwbouw) woning hebben gekocht. Je begeleid hen met praktische en relevante keuzes en zorgt dat dit proces soepel verloopt.

Jouw dagelijkse werkzaamheden zijn onder andere:

  • Het voorbereiden van verkoopdocumentatie en contractstukken;
  • Onderhouden van contacten zoals de makelaar, showrooms, leveranciers, onderaannemers en de uitvoerder;
  • Kleine aanpassingen maken op technische tekeningen;
  • Plannen en organiseren van verschillende (online) evenementen;
  • Algemene begeleiding van kopers bij verschillende keuzemogelijkheden.

Jij bent dus degene waar de kopers op kunnen bouwen, tijdens het hele bouwproces. Jij vertaalt technische onderdelen naar begrijpelijke taal en ondersteunt de kopers bij het maken van ingewikkelde beslissingen.

Functie eisen

Je kan gemakkelijk op verschillende niveaus communiceren en komt betrouwbaar over. Kopers weten precies wat ze aan je hebben en kunnen op je vertrouwen.

Wij verwachten dat je:

  • Hbo werk – en denkniveau hebt, aangevuld met een studie bouwkunde of vergelijkbaar;
  • Enige kennis of zeker interesse in de (nieuw)bouw hebt;
  • Enkele jaren werkervaring.

Is deze functie voor jou gemaakt maar voldoe je niet helemaal aan de eisen? Laat het gewoon weten, we zijn erg benieuw naar je verhaal!

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden zonder twijfel een dynamische functie waarbij je de kans hebt om jezelf en de afdeling wonen verder te ontwikkelen. In de regio staan we bekend als goede werkgever en hebben we niet voor niets de slogan: “samen beter in bouwen.”

Wij bieden je graag

Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:

De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:

  • een salaris van €3.000 tot €4.200 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 25 vakantiedagen krijgt;
  • 15 ATV dagen hebt;
  • 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden.

Daarnaast is onze personeelsvereniging zeer actief en worden er regelmatig uitjes georganiseerd. Dit is niet verplicht, maar maakt wel dat de sfeer nog beter wordt.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functie omschrijving

Als assistent calculator is het jouw doel om je te ontwikkelen tot zelfstandig calculator. Uiteindelijk ben jij degene die zowel intern als extern advies uitbrengt over de kosten en haalbaarheid van een utiliteit project. Jij maakt de offertes op basis van de beschikbare tekeningen, bestek en andere technische specificaties.

Dagelijks houd jij je bezig met:

  • Het aanvragen en opstellen van offertes en prijzen;
  • Opstellen van offerte vergelijkingen en adviseren over onderaannemers;
  • Bijhouden van normen en prijzen;
  • Vergelijken van contractvormen en advies hierover uitbrengen.

Daarnaast woon je af en toe bouwvergaderingen bij en zorg je dat je op de hoogte bent van de laatste wet – en regelgeving.

Functie eisen

Jij bent een Pietje-precies, je weet tot de laatste cent waar dat vandaan komt en bent niet bang om je mening te geven. Daarnaast ben je ook flexibel en kan je onder hoge druk werken.

Als basis heb jij:

  • MBO-niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een bouw gerelateerde opleiding;
  • Enige kennis van het vak als calculator;
  • Kennis van minimaal 1 calculatie pakket en MS Office.

Arbeidsvoorwaarden

Wij vinden het belangrijk om duurzame en stabiele relaties op te bouwen. Dit doen we door te investeren in de talenten van onze medewerkers en hen aan ons te binden door bijvoorbeeld een actieve personeelsvereniging te hebben. Ons doel is dat iedereen zegt: “BM, goed voor elkaar!” Ook hanteren wij de volgende arbeidsvoorwaarden:

Wij volgen de richtlijnen van de CAO bouw & infra, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €2.500 tot €4.000 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – eindejaarsuitkering krijgt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functieomschrijving

Als timmerman werk je zelfstandig aan verschillende projecten.

  • Alle verschillende timmerwerkzaamheden;
  • Lezen van bouwtekeningen;
  • Veilig met materiaal omgaan.

Wie ben jij?

Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:

  • Een Mbo/LTS diploma;
  • VCA-B, VOL is een pré;
  • Ervaring als timmerman.

Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!

Wat bieden we jou?

Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.

Wij bieden jou:

  • – een salaris volgens CAO van €20,40 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 29 vakantiedagen krijgt;
    – 20 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt;
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • Een bedrijfsbus.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Vragen? Ons team staat je graag te woord

Vragen? Ons team staat je graag te woord