Bouwambities waarmaken. Dat is wat je bij ons kunt doen.

Samen bouwen aan goede gebouwen. Voor wonen, leren en zorgen. Dat is wat we bij BM van Houwelingen doen. Hiervoor bundelen we krachten, kennis en kunde van onze collega’s én onze klanten. Om samen maximaal resultaat mogelijk te maken. In ontwikkeling, bouw, renovatie en onderhoud.

Natuurlijk vraagt dit om vakmanschap, flexibiliteit en samenwerken. Daarvoor krijg je bij ons de ruimte. Om op een fijne werkplek in een breed, divers en leuk team zowel jouw bouwambities, als die van ons en onze klanten waar te maken. Wil jij dat ook? Wij bieden jou een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkelingen, goede secundaire arbeidsvoorwaarden een soepele werk-privé balans en nog veel meer. Wij zijn trots op onze BM-ers.Bekijk hier onze vacatures.

De functie

Als projectontwikkelaar ben je letterlijk de verbinder tussen het bedenken en het maken. Je wordt vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie bij het ontwikkeltraject van woonconcepten en woningbouwprojecten betrokken. Jij bent de ontwikkelaar die energie krijgt van resultaten boeken. Je houdt je einddoel voor ogen en vindt altijd een manier om koers te houden. Je bent commercieel ingesteld en in staat om buiten de geijkte paden te denken.

 

Dagelijks houd je je bezig met:

  • Het zorg dragen van het gehele traject: van eerste schets tot en met de verkoop;
  • Inschatten en toetsen van de financiële haalbaarheid, rendement en voortang;
  • O.-procedures en de samenstelling van het ontwerpteam, die je dagelijks aansturing geeft;
  • Onderhouden van contacten van onze samenwerkingspartners, opdrachtgevers en gemeentes;
  • Inventariseren van omgevingsfactoren, regisseren van het ontwikkelproces en zo nodig externe adviseurs inschakelen.

 

Kortom, je hebt een signalerende en adviserende rol met betrekking tot kansen voor nieuwe projecten in de markt en binnen de organisatie.

 

Functie eisen

Natuurlijk weet jij het reilen en zeilen in de markt, je hebt ervaring en met jouw theoretische en praktische kennis ben je een toevoeging voor onze organisatie. Deze kennis en ervaring heb je opgedaan doordat je minimaal in het bezit bent van:

 

  • Een afgeronde HBO – of WO- opleiding, bij voorkeur bouwkunde of bouwtechnische bedrijfskunde;
  • Een ondernemende, communicatief vaardige en krachtige persoonlijkheid;
  • Up – to – date kennis van technische aspecten en bouwvoorschriften, aangevuld met cursussen en trainingen.

 

In deze functie is het belangrijk om de klantvraag te kunnen achterhalen en dit te vertalen naar een innovatief projectplan, waar je draagvlak voor weet te creëren. Je bent niet bang om ‘out of the box’ te denken en door jouw communicatieve vaardigheden weet jij mensen te overtuigen en motiveren.

 

Arbeidsvoorwaarden

Wij durven met recht en trots te zeggen dat wij een prettige organisatie zijn om bij te werken. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door de informele sfeer, openheid en betrokkenheid. Wij vinden het belangrijk om een goede balans tussen werk en privé te hebben en dit vertaalt zich onder andere in de flexibiliteit die wij bieden. Daarnaast bieden wij:

 

  • De mogelijkheid om hybride te werken en daarmee je werktijden tot op zekere hoogte zelf in kan vullen;
  • Een marktconform salaris, met concrete groeimogelijkheden;
  • Een auto, telefoon en laptop van de zaak met alle software pakketten die nodig zijn voor deze functie;
  • Mobiliteitsbudget;

 

Verder bieden wij volop kansen en is er ruimte voor eigen initiatief, we horen graag je mening! Daarnaast zijn wij er van overtuigd dat de baan veel uitdaging en afwisseling biedt waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.

 

Zin in een nieuwe uitdaging?

Of heb je nog vragen? Laat het ons weten! Neem even contact op met Annelies van Campen: 06-13114172 of a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Wat ga je doen?

Als werkvoorbereider heb je kortgezegd de controle en coördinatie over het bestek en de tekeningen van een project. Je bent veel in overleg met verschillende partijen zoals de architect, constructeur, adviseur, onderaannemer en leverancier. Het is jouw verantwoording dat alle partijen op de hoogte zijn van de technische informatie en met jouw helikopterview ben je echt de verbindende factor tijdens projecten.

De controle houd je door je dagelijks bezig te houden met:

  • Het controleren van tekeningen (maatvoeringen) volgens bestek;
  • Plaatsen en controleren van bestellingen;
  • Begeleiden en voorbereiden van verschillende fases;
  • Opvragen van offertes;
  • Uitwerken van werkplanningen;
  • Inkoopvergelijkingen maken;
  • Uitwerken van bouwplaats tekeningen en logistiek aanspreekpunt voor de onderaannemer.

Een hele veelzijdige functie waarbij je regelmatig de bouwplaats bezoekt om de voortgang te bewaken en de juiste informatie over te dragen.

Wie ben je?

In deze rol is plannen en organiseren je sterkste punt. Je bent ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk. Mensen weten precies wat ze aan je hebben.

Ook ben je in het bezit van:

  • Een paar jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Minimaal een MBO-4 diploma richting bouwkunde of vergelijkbaar;
  • Kennis van Autocad en MS Office.

Voldoe je niet aan alle bovenstaande punten maar ben je wel overtuigd dat deze functie bij je past? Laat het ons weten, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!

Wat bieden we je?

Wij zijn een hele stabiele, betrokken organisatie. We vinden het belangrijk om te bouwen aan duurzame relaties met klanten en medewerkers. We investeren graag in de ontwikkeling van onze talenten en zijn er van overtuigd dat we daarmee het beste resultaat behalen. Ons streven is om werk af te leveren waar we trots op zijn en dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar!

Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:

De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €3.000 tot €4.500 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
  • In overleg een auto van de zaak te bieden.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

De functie

Als uitvoerder ben je verantwoordelijk voor de realisatie van één of meerdere projecten binnen de onderhoudsafdeling van BM van Houwelingen.

Projecten waar jij als uitvoerder aan gaat werken zijn:

  • Onderhoud – en renovatieprojecten;
  • Transformaties;
  • Verbouwingen;
  • Kleinschalige nieuwbouw.

Dagelijks ben jij veel in contact met de projectleider, werkvoorbereider en andere betrokken partijen. Ook met opdrachtgevers, bewoners en eindgebruikers kun je goed communiceren en je vindt het een uitdaging om voor iedereen het beste resultaat neer te zetten.

Voor bewoners en opdrachtgevers ben jij ter plaatse het aanspreekpunt op technisch gebied en word je daarbij ondersteund door de bewonersbegeleider. Samen met je collega’s ga jij voor het beste resultaat, zowel als het gaat om kosten als (sociale) opbrengsten.

Wat ga je precies doen?

Jij zorgt voor de realisatie van het project volgens de afspraken en wensen van de opdrachtgever.

Dagelijks houd jij je bezig met:

  • Bewaken van de (detail)planning en kwaliteit;
  • Aansturen van een team, waar nodig;
  • Gemaakte afspraken met onderaannemers en leveranciers nakomen;
  • Tijdig afroepen van materiaal bij de onderaannemers;
  • Veiligheid en netheid op de bouwplaats.

Hierbij zorg je ook dat alle administratieve handelingen goed gedaan worden.

Jouw ervaring

We vinden het erg belangrijk dat je interesse hebt en open staat voor nieuwe ontwikkelingen en technologieën waar je graag mee aan de slag gaat.

Verder heb je:

  • Minimaal een MBO4 of HBO opleiding afgerond, richting Bouwkunde of een andere relevante opleiding;
  • Relevante ervaring als uitvoerder of toe om deze stap te maken;
  • Goede communicatieve en leidinggevende vaardigheden;
  • Een rijbewijs B, liefst BE

Denk je dat je de juiste kandidaat bent, maar voldoe je niet aan bovenstaande? We dagen je uit om ons te overtuigen van jouw kwaliteiten door gewoon te solliciteren!

Wat bieden wij je?

Wij bieden zonder twijfel een dynamische functie waarbij je de kans hebt om jezelf en de afdeling Service verder te ontwikkelen. In de regio staan we bekend als goede werkgever en hebben we niet voor niets de slogan: “samen beter in bouwen.”

Wij bieden je graag:

  • Een markconform salaris, volgens de CAO Bouw & Infra (Bouwnijverheid);
  • 25 vakantiedagen en 15 ADV dagen;
  • Werkbus en telefoon van de zaak;
  • Een fulltime 40-urige werkweek. Eventueel is parttime voor 32 uur bespreekbaar.

Daarnaast is onze personeelsvereniging zeer actief en worden er regelmatig uitjes georganiseerd. Dit is niet verplicht, maar maakt wel dat de sfeer nog beter wordt.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

De functie

Als Projectleider onderhoud & renovatie ben je verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als de realisatie van onderhoud en renovatie projecten. Je coördineert de samenwerking binnen je team, maar ook met onderaannemers, opdrachtgevers, bewoners en leveranciers. Je bewaakt de kwaliteit van het werk en stuurt bij wanneer afwijkingen zich voordoen. Kortom je vindt het leuk om mensen te verbinden en je streeft altijd naar verbetering.

Wat ga je precies doen?

Bij de afdeling Onderhoud komen projecten zoals renovatie van scholen, zorgcentra en woningrenovaties binnen.

Nadat jij eventueel betrokken bent geweest bij de werving van een opdracht:

  • Stel je contracten op;
  • Verwerk je aanvragen;
  • Houd je je bezig met voorbereidingsplanningen, calculatie en inkoop;
  • Plan je personeel in;
  • Stuur je de uitvoerder en werkvoorbereider aan;
  • Geef je leiding aan het bouwplaats personeel.

Dagelijks ben je in contact met de onderaannemers, leveranciers en opdrachtgevers. Jij bent degene die van A tot Z weet hoe het project in elkaar steekt en weet als geen ander hoe dit moet gaan lopen.

Jouw ervaring

Je bent een echte verbinder, je kan moeiteloos met verschillende partijen schakelen en gaat altijd voor het beste resultaat. Om de functie van projectleider dagelijks onderhoud & service goed in te schatten, verwachten wij dat je:

  • Minimaal een Hbo werk – en denkniveau hebt, bij voorkeur aangevuld met een (bouw)technische studie;
  • Zo’n 5 tot 10 jaar werkervaring binnen het werkgebied onderhoud/renovatie hebt, bijvoorbeeld als werkvoorbereider, uitvoerder of assistent projectleider;
  • Woonachtig in de omgeving Gorinchem, Dordrecht, Rotterdam bent.

Denk je dat je de juiste kandidaat bent, maar voldoe je niet aan bovenstaande? We dagen je uit om ons te overtuigen van jouw kwaliteiten door gewoon te solliciteren!

Wat bieden wij je?

Wij bieden zonder twijfel een dynamische functie waarbij je de kans hebt om jezelf en de afdeling wonen verder te ontwikkelen. In de regio staan we bekend als goede werkgever en hebben we niet voor niets de slogan: “samen beter in bouwen.”

Wij bieden je graag

Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:

De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €5.000 tot €6.250 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
  • Een auto van de zaak.

Daarnaast is onze personeelsvereniging zeer actief en worden er regelmatig uitjes georganiseerd. Dit is niet verplicht, maar maakt wel dat de sfeer nog beter wordt.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functie omschrijving

Als assistent calculator is het jouw doel om je te ontwikkelen tot zelfstandig calculator. Uiteindelijk ben jij degene die zowel intern als extern advies uitbrengt over de kosten en haalbaarheid van een utiliteit project. Jij maakt de offertes op basis van de beschikbare tekeningen, bestek en andere technische specificaties.

Dagelijks houd jij je bezig met:

  • Het aanvragen en opstellen van offertes en prijzen;
  • Opstellen van offerte vergelijkingen en adviseren over onderaannemers;
  • Bijhouden van normen en prijzen;
  • Vergelijken van contractvormen en advies hierover uitbrengen.

Daarnaast woon je af en toe bouwvergaderingen bij en zorg je dat je op de hoogte bent van de laatste wet – en regelgeving.

Functie eisen

Jij bent een Pietje-precies, je weet tot de laatste cent waar dat vandaan komt en bent niet bang om je mening te geven. Daarnaast ben je ook flexibel en kan je onder hoge druk werken.

Als basis heb jij:

  • MBO-niveau 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een bouw gerelateerde opleiding;
  • Enige kennis van het vak als calculator;
  • Kennis van minimaal 1 calculatie pakket en MS Office.

Arbeidsvoorwaarden

Wij vinden het belangrijk om duurzame en stabiele relaties op te bouwen. Dit doen we door te investeren in de talenten van onze medewerkers en hen aan ons te binden door bijvoorbeeld een actieve personeelsvereniging te hebben. Ons doel is dat iedereen zegt: “BM, goed voor elkaar!” Ook hanteren wij de volgende arbeidsvoorwaarden:

Wij volgen de richtlijnen van de CAO bouw & infra, dat houdt in dat je:

  • – een salaris van €2.500 tot €4.000 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 25 vakantiedagen krijgt;
    – 15 ATV dagen hebt;
    – eindejaarsuitkering krijgt;
    – 8% vakantiegeld krijgt.
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
  • Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functieomschrijving

Als timmerman werk je zelfstandig aan verschillende projecten.

  • Alle verschillende timmerwerkzaamheden;
  • Lezen van bouwtekeningen;
  • Veilig met materiaal omgaan.

Wie ben jij?

Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:

  • Een Mbo/LTS diploma;
  • VCA-B, VOL is een pré;
  • Ervaring als timmerman.

Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!

Wat bieden we jou?

Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.

Wij bieden jou:

  • – een salaris volgens CAO, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
    – 29 vakantiedagen krijgt;
    – 20 ATV dagen hebt;
    – 8% vakantiegeld krijgt;
  • Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
  • Een bedrijfsbus.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functieomschrijving

Als Uitvoerder service en nazorg ben je verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als de realisatie van service en nazorg projecten.

Projecten waar jij als uitvoerder aan gaat werken zijn o.a.:

  • Service aanvragen;
  • Nazorg werkzaamheden;
  • Ad hoc aanvragen;
  • Dagelijks onderhoud.

Jij bent veel in contact met de projectleider, werkvoorbereider en andere betrokken partijen. Ook met opdrachtgevers, bewoners en eindgebruikers kun je goed communiceren en je vindt het een uitdaging om voor iedereen het beste resultaat neer te zetten.

Voor bewoners en opdrachtgevers ben jij ter plaatse het aanspreekpunt op technisch gebied. Samen met je collega’s ga jij voor het beste resultaat, zowel als het gaat om kosten als (sociale) opbrengsten.


Wat ga je precies doen?

Jij zorgt voor de realisatie van het project volgens de afspraken en wensen van de opdrachtgever.

Dagelijks houd jij je bezig met:

  • Inspecties van garantieklachten uitvoeren en rapporteren;
  • Bewaken van de planning en kwaliteit;
  • Aansturen van een team, waar nodig;
  • Gemaakte afspraken met onderaannemers en leveranciers nakomen;
  • Tijdig afroepen van materiaal bij de onderaannemers;
  • Veiligheid en netheid tijdens de werkzaamheden;
  • Meewerken waar nodig.

Hierbij zorg je ook dat alle administratieve handelingen goed gedaan worden.

Wie ben jij?

Je bent een echte verbinder, je kan moeiteloos met verschillende partijen schakelen en gaat altijd voor het beste resultaat. Om de functie van Uitvoerder Service en nazorg goed in te schatten, verwachten wij dat je:

 

  • Minimaal een Mbo werk – en denkniveau hebt;
  • Zo’n 5 tot 10 jaar werkervaring binnen het werkgebied hebt, bijvoorbeeld als voorman of uitvoerder;

 

Denk je dat je de juiste kandidaat bent, maar voldoe je niet aan bovenstaande? We zijn benieuwd naar je verhaal!

Wat bieden we jou?

Wij bieden zonder twijfel een dynamische functie waarbij je de kans hebt om jezelf en de afdeling Service verder te ontwikkelen. In de regio staan we bekend als goede werkgever en hebben we niet voor niets de slogan: “samen beter in bouwen.”

Wij bieden je graag:

  • Een goed salaris;
  • 25 vakantiedagen en 15 ADV dagen;
  • Werkbus of auto en telefoon van de zaak;
  • Een fulltime 40-urige werkweek. Eventueel is parttime voor 32 uur bespreekbaar.

Daarnaast is onze personeelsvereniging zeer actief en worden er regelmatig uitjes georganiseerd. Dit is niet verplicht, maar maakt wel dat de sfeer nog beter wordt.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

NAAR SOLLICITATIEFORMULIER

Functieomschrijving

Als voorman op de bouw ben jij de rechterhand van de uitvoerder. Je bent ‘zijn oren en ogen’ op de vloer. Elke dag ben je bezig met:
• Het zelfstandig uitvoeren van de werkzaamheden;
• De kwaliteit, planning en veiligheid;
• Korte overleggen met de collega’s en uitvoerder.

Wie ben jij?

Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:
• Een Mbo/LTS diploma;
• VCA-B, VOL is een pré
• Ervaring als voorman.

Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!

Wat bieden we jou?

Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.

Wij bieden jou:
• een salaris van €2.800 tot €3.500, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• 29 vakantiedagen;
• 20 ATV dagen;
• 8% vakantiegeld;
• prestatietoeslag van ruim 13%;
• mogelijkheid van een 32-urige werkweek;
• een bedrijfsbus;
• telefoon van de zaak;
• laptop van de zaak.

Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door te mailen naar onze HR Manager Annelies: a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl of dinsdag t/m vrijdag te bellen of appen naar 06-13114172.

Vragen? Ons team staat je graag te woord

Vragen? Ons team staat je graag te woord