Bouwambities waarmaken. Dat is wat je bij ons kunt doen.
Samen bouwen aan goede gebouwen. Voor wonen, leren en zorgen. Dat is wat we bij BM van Houwelingen doen. Hiervoor bundelen we krachten, kennis en kunde van onze collega’s én onze klanten. Om samen maximaal resultaat mogelijk te maken. In ontwikkeling, bouw, renovatie en onderhoud.
Natuurlijk vraagt dit om vakmanschap, flexibiliteit en samenwerken. Daarvoor krijg je bij ons de ruimte. Om op een fijne werkplek in een breed, divers en leuk team zowel jouw bouwambities, als die van ons en onze klanten waar te maken. Wil jij dat ook? Wij bieden jou een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkelingen, goede secundaire arbeidsvoorwaarden een soepele werk-privé balans en nog veel meer. Wij zijn trots op onze BM-ers.Bekijk hier onze vacatures.
De functie
Als projectontwikkelaar ben je letterlijk de verbinder tussen het bedenken en het maken. Je wordt vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie bij het ontwikkeltraject van woonconcepten en woningbouwprojecten betrokken. Jij bent de ontwikkelaar die energie krijgt van resultaten boeken. Je houdt je einddoel voor ogen en vindt altijd een manier om koers te houden. Je bent commercieel ingesteld en in staat om buiten de geijkte paden te denken.
Dagelijks houd je je bezig met:
- Het zorg dragen van het gehele traject: van eerste schets tot en met de verkoop;
- Inschatten en toetsen van de financiële haalbaarheid, rendement en voortang;
- O.-procedures en de samenstelling van het ontwerpteam, die je dagelijks aansturing geeft;
- Onderhouden van contacten van onze samenwerkingspartners, opdrachtgevers en gemeentes;
- Inventariseren van omgevingsfactoren, regisseren van het ontwikkelproces en zo nodig externe adviseurs inschakelen.
Kortom, je hebt een signalerende en adviserende rol met betrekking tot kansen voor nieuwe projecten in de markt en binnen de organisatie.
Functie eisen
Natuurlijk weet jij het reilen en zeilen in de markt, je hebt ervaring en met jouw theoretische en praktische kennis ben je een toevoeging voor onze organisatie. Deze kennis en ervaring heb je opgedaan doordat je minimaal in het bezit bent van:
- Een afgeronde HBO – of WO- opleiding, bij voorkeur bouwkunde of bouwtechnische bedrijfskunde;
- Een ondernemende, communicatief vaardige en krachtige persoonlijkheid;
- Up – to – date kennis van technische aspecten en bouwvoorschriften, aangevuld met cursussen en trainingen.
In deze functie is het belangrijk om de klantvraag te kunnen achterhalen en dit te vertalen naar een innovatief projectplan, waar je draagvlak voor weet te creëren. Je bent niet bang om ‘out of the box’ te denken en door jouw communicatieve vaardigheden weet jij mensen te overtuigen en motiveren.
Arbeidsvoorwaarden
Wij durven met recht en trots te zeggen dat wij een prettige organisatie zijn om bij te werken. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door de informele sfeer, openheid en betrokkenheid. Wij vinden het belangrijk om een goede balans tussen werk en privé te hebben en dit vertaalt zich onder andere in de flexibiliteit die wij bieden. Daarnaast bieden wij:
- De mogelijkheid om hybride te werken en daarmee je werktijden tot op zekere hoogte zelf in kan vullen;
- Een marktconform salaris, met concrete groeimogelijkheden;
- Een auto, telefoon en laptop van de zaak met alle software pakketten die nodig zijn voor deze functie;
- Mobiliteitsbudget;
Verder bieden wij volop kansen en is er ruimte voor eigen initiatief, we horen graag je mening! Daarnaast zijn wij er van overtuigd dat de baan veel uitdaging en afwisseling biedt waarin je jezelf goed kan ontwikkelen.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Goed in bouwen? Doe het dan bij BM!
Werken bij BM van Houwelingen is meer dan alleen samen bouwen aan goede gebouwen. In ons groen-witte DNA zie je vakmanschap, flexibiliteit en ontwikkeling terug. Samenwerken is nog zo’n kenmerk van een échte BM’er. Samen met je collega’s telkens opnieuw de volgende stap zetten om het maximale resultaat te behalen. Op persoonlijk vlak krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en beter te worden in je werk. Alles staat bij ons in het teken van het waarmaken van je eigen bouwambities en die van onze klanten. Ben jij de deze planvoorbereider die zichzelf wil inzetten voor ons mooie bedrijf?
Wie ben je?
Jij bent als planvoorbereider een belangrijke spil in het hele voorbereidingsproces van een bouwkundig project. Wij noemen dit ook wel de projectleider van het voortraject. Je zorgt voor de aansturing en communicatie tussen de opdrachtgever, architect, constructeur, projectleider, calculatie en werkvoorbereiding. Je snapt dat hierbij jouw tact, besluitvaardigheid en goede communicatievaardigheden nodig zijn. Je schakelt gemakkelijk met diverse partijen en bent een kei in plannen en organiseren.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de technische uitwerking, vanaf het voorlopig ontwerp tot en met het gereed maken van de verkoopstukken. Het aanvragen, beoordelen en goedkeuren van offertes is iets waar je goed in bent. Je werkt als planvoorbereider nauw samen met de projectontwikkelaar, projectleider en calculator. Tussendoor houd je de directie op de hoogte van de voortgang en betrek je ze bij relevante beslissingsmomenten.
Wat bied je ons?
Bij BM vinden we het net zo belangrijk als jij dat je jezelf verder ontwikkelt. We zijn graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën op ons vakgebied. Het is belangrijk dat je problemen op tijd signaleert en bij kunt sturen. Hiervoor is voldoende ervaring nodig, een hbo-opleiding in de richting van bouwkunde of iets soortgelijks. Een echte planvoorbereider dus! We komen ook graag met jou in contact als je als senior werkvoorbereider een volgende stap in je carrière wilt zetten.
Wat krijg je van ons?
Een afwisselende baan bij één van de leukste bouwbedrijven in de regio. We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je zo snel mogelijk thuis voelt. Je krijgt namelijk leuke, gezellige en hardwerkende collega’s. Daarnaast vinden wij een marktconform salaris (CAO Bouw & Infra), auto van de zaak, een mooie pensioenregeling en mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen ook erg belangrijk.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Wat ga je doen?
Als werkvoorbereider heb je kortgezegd de controle en coördinatie over het bestek en de tekeningen van een project. Je bent veel in overleg met verschillende partijen zoals de architect, constructeur, adviseur, onderaannemer en leverancier. Het is jouw verantwoording dat alle partijen op de hoogte zijn van de technische informatie en met jouw helikopterview ben je echt de verbindende factor tijdens projecten.
De controle houd je door je dagelijks bezig te houden met:
- Het controleren van tekeningen (maatvoeringen) volgens bestek;
- Plaatsen en controleren van bestellingen;
- Begeleiden en voorbereiden van verschillende fases;
- Opvragen van offertes;
- Uitwerken van werkplanningen;
- Inkoopvergelijkingen maken;
- Uitwerken van bouwplaats tekeningen en logistiek aanspreekpunt voor de onderaannemer.
Een hele veelzijdige functie waarbij je regelmatig de bouwplaats bezoekt om de voortgang te bewaken en de juiste informatie over te dragen.
Wie ben je?
In deze rol is plannen en organiseren je sterkste punt. Je bent ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk. Mensen weten precies wat ze aan je hebben.
Ook ben je in het bezit van:
- Een paar jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Minimaal een MBO-4 diploma richting bouwkunde of vergelijkbaar;
- Kennis van Autocad en MS Office.
Voldoe je niet aan alle bovenstaande punten maar ben je wel overtuigd dat deze functie bij je past? Laat het ons weten, we gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bekijken!
Wat bieden we je?
Wij zijn een hele stabiele, betrokken organisatie. We vinden het belangrijk om te bouwen aan duurzame relaties met klanten en medewerkers. We investeren graag in de ontwikkeling van onze talenten en zijn er van overtuigd dat we daarmee het beste resultaat behalen. Ons streven is om werk af te leveren waar we trots op zijn en dat iedereen zegt: BM, goed voor elkaar!
Wij hebben goed werkgeverschap hoog in het vaandel staan en wij vinden het belangrijk om onze medewerkers goed te belonen voor hun harde werk. Wij denken dat we dat doen door:
De richtlijnen van de CAO bouw & infra te volgen, dat houdt in dat je:
- – een salaris van €3.000 tot €4.500 kunt verwachten, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
– 25 vakantiedagen krijgt;
– 15 ATV dagen hebt;
– 8% vakantiegeld krijgt. - Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
- De mogelijkheid te geven om hybride te werken;
- Een telefoon naar keuze van de zaak te bieden;
- In overleg een auto van de zaak te bieden.
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Functieomschrijving
Als voorman op de bouw ben jij de rechterhand van de uitvoerder. Je bent ‘zijn oren en ogen’ op de vloer. Elke dag ben je bezig met:
• Het zelfstandig uitvoeren van de werkzaamheden;
• De kwaliteit, planning en veiligheid;
• Korte overleggen met de collega’s en uitvoerder.
Wie ben jij?
Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:
• Een Mbo/LTS diploma;
• VCA-B, VOL is een pré
• Ervaring als voorman.
Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!
Wat bieden we jou?
Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.
Wij bieden jou:
• een salaris van €2.800 tot €3.500, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• 29 vakantiedagen;
• 20 ATV dagen;
• 8% vakantiegeld;
• prestatietoeslag van ruim 13%;
• mogelijkheid van een 32-urige werkweek;
• een bedrijfsbus;
• telefoon van de zaak;
Meer weten of direct reageren?
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Functieomschrijving
Als timmerman werk je zelfstandig aan verschillende projecten.
- Alle verschillende timmerwerkzaamheden;
- Lezen van bouwtekeningen;
- Veilig met materiaal omgaan.
Wie ben jij?
Je weet hoe het werkt op de bouw, bent bekend met nieuwbouw projecten en kan goed met mensen om gaan. Ook heb je:
- Een Mbo/LTS diploma;
- VCA is een pré;
- Ervaring als timmerman.
Als je niet aan de eisen voldoet, maar jij denkt dat je dit wel kan. Solliciteer dan gewoon, we zijn benieuwd naar je verhaal!
Wat bieden we jou?
Een goede werkgever, met een goede sfeer. We vinden het belangrijk om samen te werken en gaan samen voor een goed resultaat.
Wij bieden jou:
- – een salaris volgens CAO, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
– 29 vakantiedagen krijgt;
– 20 ATV dagen hebt;
– 8% vakantiegeld krijgt; - prestatietoeslag van ruim 13%;
- Ook een 32-urige werkweek aan te bieden;
- Een bedrijfsbus.
Meer weten of direct reageren?
Meer weten of direct reageren?
Laat het ons weten en we vertellen je graag nog meer over de functie en onze organisatie. Je kan van je laten horen door contact op te nemen met onze HR Manager Annelies, of het sollicitatieformulier in te vullen.
Wie ben je?
Je bent iemand die werk proactief oppakt en graag anderen ondersteunt. Je haalt energie uit een volle workload en behoudt altijd nauwkeurigheid. Je neemt initiatief, hebt een vooruitziende blik en bent de betrouwbare secretariële ondersteuning voor onze Directeur Onderhoud. Je begrijpt de dynamiek van een familiebedrijf en voelt je thuis in de bouwcultuur. Als spin in het web op de afdeling communiceer je vlot op verschillende niveaus, ben je een verbinder en servicegericht.
Wat ga je doen?
Je prioriteit is dat onze Directeur Onderhoud zich geen zorgen hoeft te maken over zijn agenda of e-mail. Je denkt met hem mee en zorgt dat hij zich volledig kan concentreren op zijn werkzaamheden. Daarnaast voer je taken uit voor de afdeling, zorg je ervoor dat
vergaderstukken op tijd gereed zijn.
Jouw ervaring
• Je beschikt over een mbo 4/hbo werk- en denkniveau;
• Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
• Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
• Daarbij vinden wij het zeker zo belangrijk dat er een goede klik is.
Wat bieden wij jou?
• Wij bieden zonder twijfel een geweldige functie welke je helemaal naar je eigen hand kunt zetten;
• Leuke collega’s en een goede sfeer op de afdeling;
• Een passend salaris;
• Mobiele telefoon;
• CAO Bouw & Infra (Bouwnijverheid).
Solliciteren?
Enthousiast geworden of heb je vragen? Neem contact op met Annelies van Campen. Zij is te
bereiken op 06-13114172 of stuur een korte motivatie en je CV mail je naar a.vancampen@bmvanhouwelingen.nl. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Vragen? Ons team staat je graag te woord
